27 January 2011

aku InGin mEncIntAi Mu

Tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
pada hal diriku
terlalu sering
membuat Mu kecewa

ntah mungkin 
kan aku terlena 
semantara 
engkau beri 
aku  kesempatan 
berulang kali 
agar aku kembali...

dalam fitrahku 
sebagai manusia 
untuk menghambakan Mu,
betapa tak ada 
apa-apanya 
aku dihadapan Mu

aku ingin mencintai Mu 
setulusnya...
sebenar-benar aku cinta,
dalam doa 
dalam ucapan 
dalam setiap langkahku

ak ingin mendekati Mu
selamanya...
sehingga 
apa pun diri ku
ku berharap 
untuk bertemu 
dengan Mu 
Ya Rabbi...

ntah mungkin 
kan aku terlena 
semantara
Engkau beri 
aku  kesempatan 
berulang kali 
agar aku kembali

dalam fitrahku
sebagai manusia 
untuk menghambakan Mu,
betapa tak ada 
apa-apanya 
ak di hadapan Mu

aku ingin mencintai Mu 
setulusnya...
sebenar-benar 
aku cinta
dalam doa 
dalam ucapan 
dalam setiap langkahku

ak ingin mendekati Mu
selamanya...
sehingga 
apa pun diri ku
ku berharap 
untuk bertemu 
dengan Mu 
Ya Rabbi...

aku ingin mencintai Mu 
setulusnya...
sebenar-benar 
aku cinta,
dalam doa 
dalam ucapan 
adalam setiap langkahku

ak ingin mendekati Mu
selamanya...
sehingga 
apa pun diri ku
ku berharap 
untuk bertemu 
dengan Mu 
Ya Rabbi...


aku InGin mEncIntAi Mu by EdCouStiC


No comments:

Post a Comment